• يکشنبه ١٩ فروردين ١٤٠٣-١٦:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٤٢
عباسی: 15-225

موضوع پسماند رابطه معناداری با رضایتمندی شهروندان دارد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، موضوع مدیریت پسماند را از مویرگی‌ترین و پیچیده‌ترین وظایف شهرداری خواند و تأکید کرد که انجام این وظیفه رابطه معناداری با رضایتمندی شهروندان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص موضوع مدیریت پسماند، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید مویرگی‌ترین و یکی از پیچیده‌ترین کارها در حیطه وظایف شهرداری مربوط به موضوع جمع آوری پسماند است چرا که رابطه معناداری با رضایتمندی شهروندان دارد. 
عباسی با تأکید بر اینکه این موضوع زنجیره و منظومه حساب می‌شود و نمی‌توان به صورت مجزا آن را بررسی کرد بلکه باید از مبداء تا مقصد و با همه عناصر به آن پرداخت؛ گفت: در واقع ما در اینجا در خصوص کیفیت زندگی سخن می‌گوییم، منظور از کیفیت زندگی تنها داشتن ساختمان نیست بلکه عواملی از قبیل نوع همزیستی، سلامت، محیط و زنجیره‌ای از خدمات در کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند.
وی افزود: از منظر شهرسازی زمانی که ما تغییرات طرح جامع را اعمال کرده و دست به طرح تفصیلی می‌بریم؛ تمامی این برنامه‌ریزی‌ها به هم می‌ریزد. چرا که آن‌ها بر اساس برنامه‌ریزی و مطالعه جمعیت را پیش بینی کرده‌اند؛ باید توجه داشته باشیم که این تغییرات اگر امروز هم تأثیرات خود را نشان ندهد در دراز مدت تأثیرات مشاهده و احساس خواهد شد. اقدامات در حوزه مدیریت پسماند با توجه به نوع فصل باید انجام شود. گزارش‌ها در مناطق حاکی از آن است که وظایف به صورت دست دوم به افراد دیگری واگذار می‌شود که این امر موجب از بین رفتن یک هزینه خواهد شد.
 
کد خبر: 15-225

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: